|
|
Kwestionariusz pytañ dla rodziców |
Kwestionariusz
pytañ dla rodzica
Szanowni Pañstwo, kwestionariusz pytañ opracowano celem
uzyskania
opinii Pani
(Pana) na temat wspó³pracy rodziców
z przedszkolem.
Kwestionariusz pe³ni swoje zadanie wówczas, je¿eli uzyskane
informacje
bêd±
rzeczowe i prawdziwe.
O takie wypowiedzi serdecznie prosimy.
1. Proszê
oceniæ w skali
od 1 do 5swoje
kontakty z przedszkolem
(gdzie
1 oznacza z³e, a 5 bardzo dobre).
1
❑
2
❑
3
❑
4
❑
5
❑
2. Jak
czêsto bywa Pani/Pan na zebraniach, spotkaniach
w przedszkolu?
Proszê
zaznaczyæ jedn± wybran± odpowied¼.
a)
bardzo czêsto
b)
do¶æ czêsto
c)
do¶æ rzadko
d)
bardzo rzadko
Jakie s±
g³ówne przyczyny bardzo rzadkich kontaktów
z przedszkolem?
................................................................................................
3. Jak
ocenia Pani/Pan spotkania rodziców organizowane
w przedszkolu?
Proszê
zaznaczyæ kó³eczkiem odpowiedzi w ka¿dym
z podanych przyk³adów.
a)
spotkania s± dobrze przygotowane
TAK NIE
b)
odbywaj± siê w przyjaznej atmosferze
TAK NIE
c)
spotkania s± strat± czasu
TAK NIE
d)
podczas spotkañ uzyskujê wiele informacji o przedszkolu
TAK NIE
e)
jest jeszcze inaczej. Jak?
.....................................
4. Czy wie
Pani/Pan jakie s± organizowane imprezy w przedszkolu?
TAK NIE CZʦCIOWO
5. Czy
uczestniczy Pani/Pan aktywnie w imprezach organizowanych
w przedszkolu?
TAK
NIE W NIEKTÓRYCH
6. Jak
ocenia Pani/Pan swój wp³yw na sprawy przedszkola?
Proszê oceniæ w skali
od 1 do
5, gdzie 1 oznacza, ¿e nie mam
¿adnego wp³ywu
a 5 mam wystarczaj±cy
wp³yw.
1
❑
2
❑
3
❑
4
❑
5
❑
7. Jak
ocenia Pani/Pan sposób przekazywania rodzicom informacji
o postêpach
dziecka?
Proszê zaznaczyæ kó³kiem wybran± odpowied¼.
a) informacja o postêpach mojego
dziecka jest rzetelna
i wyczerpuj±ca
b) najczê¶ciej dowiadujê siê
jedynie o niedoci±gniêciach
w postêpach mojego
dziecka
c) praktycznie nie jestem
informowana (y) o postêpach
mojego dziecka
d) jest jeszcze inaczej.
Jak?.....................................................
8. Czy jest
Pani/Pan zadowolona/zadowolony z wyposa¿enia
przedszkola
w zabawki
i pomoce
dydaktyczne?
TAK NIE
Co
nale¿a³oby zmieniæ, zmodernizowaæ?
....................................
....................................................................................................
9. Czy ogród
przedszkolny zdaniem Pani/Pana jest bezpieczny
i dobrze
wyposa¿ony w sprzêt do zabaw i gier?
TAK NIE
Co
nale¿a³oby zmieniæ,
zmodernizowaæ?.....................................
................................................................................................
10. Proszê
oceniæ w skali od 1 do 5 aktywno¶æ Rady Rodziców.
1
❑
2
❑
3
❑
4
❑
5
❑
11.Jakie
jest wspó³dzia³anie Rady Rodziców i przedszkola
ze ¶rodowiskiem
lokalnym?
a)
bardzo dobre
❑
b)
dobre
❑
c)
niewystarczaj±ce
❑
12. Jakie
zalety ma przedszkole Pani/Pana dziecka?
...........................................................................................
...........................................................................................
13.Co
chcia³aby/chcia³by Pani/Pan zmieniæ w przedszkolu
swojego dziecka?
...........................................................................................
...........................................................................................
14. Je¶li
chce Pani/Pan co¶ dodaæ, proszê zrobiæ to tutaj!
..........................................................................................
..........................................................................................
15. Czy w
przedszkolu, do którego uczêszcza Pañstwa dziecko
wypracowane
zosta³y mechanizmy aktywnego w³±czania rodziców
w pozyskiwanie
dodatkowych ¶rodków na rzecz przedszkola?
TAK
❑
NIE
❑
16. W jakiej
dziedzinie mog± Pañstwo pomagaæ przedszkolu?
(proszê podkre¶liæ)
·
drobne prace remontowe:
-
malarskie,
-
stolarskie,
-
elektryczne,
-
hydrauliczne,
-
inne..........................................................................
·
prace krawieckie,
·
maszynopisanie,
·
ksero,
·
materia³y biurowe, które mog±
jeszcze s³u¿yæ do zajêæ
przedszkolnych,
·
inne materia³y, które mog± byæ
wykorzystywane
do prac z dzieæmi, np.
resztki
plastiku, tektury itp.,
·
nawi±zywanie kontaktów z
placówkami kulturalno-o¶wiatowymi,
które
mog±
wzbogaciæ program pracy w przedszkolu,
·
mo¿liwo¶æ nawi±zania kontaktu z
osob± lub instytucj± mog±c±
sponsorowaæ
nasz±
placówkê,
·
prace spo³eczno-u¿yteczne na
rzecz przedszkola (np.: dekoracje,
kopanie
ogrodu,
wystêpy itd.),
·
umiejêtno¶æ w zakresie obs³ugi
komputera,
·
inne
propozycje...................................................................
Dziêkujemy za wype³nienie
niniejszego kwestionariusza. |
#1 |
dnia September 12 2010 16:31:28
|
Zaloguj siê, aby móc dodaæ komentarz.
|
|
» Go¶ci online: 9
» U¿ytkowników online: 0
» £±cznie u¿ytkowników: 59,844
» Najnowszy u¿ytkownik: Agnieszka Swistak
|
|