Portal Nauczycieli Przedszkola wykorzystuje pliki cookies - dowiedz siê wiêcej ...

Zasobnik
* Ankiety, kwestionariusze
* Awans zawodowy
* Dekoracje
* Diagnoza
* Dla dyrektorów
* Do pracy z dzieæmi
* Inscenizacje
* Inne
* Karty pracy
* Obserwacje
* Oligofrenopedagogika
* Origami
* Plany pracy
* Praca indywidualna
* Prezentacje
* Programy
* Publikacje
* Scenariusze
* Scenariusze uroczysto¶ci
* Sprawozdania
* Wiosenne
* Letnie
* Jesienne
* Zimowe
* Wielkanocne
* Bo¿onarodzeniowe
* Pasowanie na przedszkolaka
* Pasowanie na starszaka
* Dzieñ mamy i taty
* Dzieñ babci i dziadka
* Po¿egnanie przedszkola
* Inne
* Rozporz±dzenie
* Etapy
* Powo³anie zespo³u
* Dla rodziców
* KIP-szablon
* IPET-szablon
* IPET 1
* IPET 2
* IPET 3
* IPET 4
* IPET 5
* IPET 6
* IPET 7
* IPET 8
* IPET 9
* Inwentarz osobowo¶ci
* Dysleksja
* Arkusz obserwacji zachowañ dziecka
* Karta badania
* Badanie lateralizacji
* Aktywno¶æ intelektualna
* Scenariusz 1
* Scenariusz - 5l
* Scenariusz 3
* Scenariusz - 4l
* Upominki
* "Wielka gra"
* Scenariusz 3-4l
* Dla babci i dziadka - ¿³obkowe
* Dla babci i dziadka - ¿³obkowe
* Dla babci i dziadka - ¿³obkowe
* Dla babci i dziadka - ¿³obkowe
* Zaproszenia 1
* Zaproszenia 2
* Zaproszenia 3
* Zaproszenia 4
* Kalendarz
* Opowiadanie - "Babcia..."
* Gdyby babcia mia³a w±sy
* Scenariusz 6
* Scenariusz 7
* Scenariusz - 4l
* Dzieñ Babci i Dziadka
* Dla babci i dziadka
* Prezenty dla babci i dziadka
* Prezenty dla babci i dziadka
* Dzieñ babci i dziadka
* Choinka 1
* Choinka 2
* Ogólnie
* Arkusz obserwacji zachowañ
* Scenariusz rozmowy
* Zabawy rozwijaj±ce emocjonalno¶æ
* Zabawy I
* Zabawy II
* Zabawy III
* Zabawy IV
* Scenariusze
* Balowe konkursy
* Festynowe konkursy
* Andrzejkowe wró¿by
* Propozycje ¶wi±teczne
* ¶wi±teczny nastrój
* ¶piewaj±ca choinka
* Choinka od ...
* Choinka
* ¶wi±teczna choinka
* Choinka
* Kartki ¶wi±teczne
* Jase³ka dla 3-4 latków
* Ba¶ñ o narodzinach
* Jase³ka dla 3-4 latków
* Przedstawienie Jase³kowe
* Tradycje i obrazki
* Jase³ka po ¶l±sku
* Dekoracje jesienne
* Dekoracje zimowe
* Dekoracje wielkanocne
* Kartki wielkanocne
* Dekoracje letnie
* Dekoracje inne
* Dekoracje z konkursu jesiennego
* Dekoracje ró¿ne
* ¶wiêto rodziny
* Upominki I
* Czar dla mamy
* Dobra to chatka...
* Zaproszenie I
* Zaproszenie II
* Zaproszenie III
* Zaproszenie IV
* Dzieñ Mamy i Taty
* Festyn dla rodziców
* Calineczka
* Dzieñ Mamy i Taty
* Moja rodzina
* Dzieñ Mamy i Taty
* Rodzina wspólnot± dialogu
* Mamo i Tato
* Dzieñ Mamy i Taty
* Moja rodzina
* Spotkanie z rodzicami
* Kwiaty dla Mamy
* Kwiaty na pude³ko
* Dzieñ Matki
* Dzieñ rodziny
* Dzieñ Mamy i Taty
* Dzieñ mamy i taty
* Teatrzyk dla Mamy i Taty
* Upominki II
* Upominki III
* Pomys³y na upominki
* Koszyczek 1
* Koszyczek 2
* Karty pracy
* Okienne dekoracje
* Do dekoracji
* Gazetka wielkanocna 1
* Gazetka wielkanocna 2
* Dekoracje okienne 1
* Dekoracje okienne 2
* Dekoracje okienne 3
* Dekoracje okienne 4
* Przedstawienie wielkanocne
* Koszyczki ró¿ne
* Koszyk i szablon
* Wieziemy tu kogucika
* Dekoracje
* Wiadomo¶ci ogólne
* Karty pracy
* Moje pomoce
* Plany pracy
* Karty pracy 3 - 4 l
* Moje wiersze
* Moje ksi±¿ki
* Scenariusze z nnj
* Moja publikacja
* Adaptacyjne
* Ro¿ne
* Paluszkowe
* Relaksuj±ce
* Stymuluj±ce twórcz± aktywno¶æ matematyczn±
* Stymuluj±ce twórcz± aktywno¶æ matematyczn± II
* Tradycyjne
* Matematyczne
* Tradycyjne II
* Rozwijaj±ce inteligencjê emocjonaln±
* Nades³ane I
* Nades³ane II
* Nades³ane III
* Nades³ane IV
* K±cik plastyczny
* Techniki plastyczne
* Prace plastyczne
* Origami
* Kiermasze ¶wi±teczne
* Dekoracje ¶wi±teczne
* Upominki I
* Upominki II
* Upominki III
* Prace jesienne
* Prace ¶wi±teczno-zimowe
* Kó³ko plastyczne
* Scenariusze
* K±cik muzyczny
* Formy dzia³alno¶ci muzycznej
* Metoda Orffa
* Metoda Batii Strauss
* Niekonwencjonalne instrumenty muzyczne
* Aktywne s³uchanie muzyki wg Marii T.
* Scenariusze
* K±cik matematyczny
* Zabawy stymuluj±ce twórcz± aktywno¶æ matematyczn± I
* Zabawy stymuluj±ce twórcz± aktywno¶æ matematyczn± II
* Zabawy matematyczne
* Scenariusze matematyczne
* Hiszpañski bez tajemnic
* Jêzyk angielski
* Ogólnie
* Zdjêcia z k±cika
* Karty pracy
* Propozycje zabaw
* Korespondencja
* Scenariusze
* K±cik teatralny
* Kabaret na jednej nodze
* Kopciuszek
* Królewna ¶nie¿ka
* Zwierzêta poci±gowe
* Ja¶ i Ma³gosia
* Duch Bolibrzuch
* Duch Lekkoduch
* Ada¶ i Ewa
* Rezerwat ¶ledzi
* K±cik przyrody
* Ekologia
* Scenariusze ekologiczne
* Zabawy badawcze
* Scenariusze przyrodnicze
* Inne pomys³y
* Ogólnie
* Zdjêcia z k±cika
* Propozycje zabaw
* Scenariusze zajêæ
* Metody æwiczeñ
* Metoda Kniesow
* Metoda R. Labana
* Metoda W. Sherborne
* Scenariusze
* Zadania dla 3 latków
* Zadania dla 4 latków
* Zadania dla 5 latków
* Zadania dla 6 latków
* Ogólnie
* Muzykoterapia
* Planowanie roczne
* Informacje ogólne
* Æwiczenia
* Trzymaj siê prosto ...
* Zabawy zimowe
* K±cik logopedyczny
* Æwiczenia ortofoniczne
* Piosenki ortofoniczne
* Gimnastyka buzi i jêzyka
* Wspomaganie rozwoju mowy dziecka
* Surdologopedia-konspekt
* Logopedyczne co nieco
* Test badaj±cy wymowê
* Oligofrenopedagogika I cz.
* Oligofrenopedagogika II cz.
* Oligofrenopedagogika III cz.
* Oligofrenologopedia
* Surdopedagogika
* Pojêcia ogólne
* Upo¶ledzenie umys³owe
* Metoda Felicji Affolter
* Metoda Finger Painting
* Logorytmika
* Autyzm
* Zespó³ Aspergera
* Gabinet - zdjêcia
* Planowanie pracy
* Konspekt zajêcia 1
* Konspekt zajêcia 2
* Konspekt zajêcia 3
* Moje pomoce
* Zabawy relaksujuce
* Sprawni i zdrowi ...
* Stymulacja polisensoryczna * Migaj±ce przedszkolaki
* Kinezjologia edukacyjna
* Metody nauki czytania
* Zagadki
* Scenariusze
* Diagnoza
* WDN
* Rebusy
* Wyliczanki
* Æwiczenia graficzne
* O wspó³pracy
* Kwestionariusz 1
* Ankieta 1
* Ankieta 2
* Kwestionariusz 2
* Prezentacja
* Podstawa programowa
* Plany pracy
* Program 1
* Program 2
* Program 3
* Europa w oczach...cz I
* Europa w oczach...cz II
* Europa w oczach...cz III
* Z myszk±...cz I
* Z myszk±...cz II
* S³ucham, mówiê...cz. I
* S³ucham, mówiê...cz. II
* S³ucham, mówiê...III
* Program wspó³pracy...cz. I
* Program wspó³pracy...cz. II
* Dobro i z³o cz I
* Dobro i z³o cz. II
* Dobro i z³o cz. III
* ¯yj w zgodzie...cz I
* ¯yj w zgodzie...cz II
* ¯yj w zgodzie...cz III
* ¯yj w zgodzie...cz IV
* ¯yj w zgodzie...cz V
* ¯yj w zgodzie...cz VI
* Wychowanie zdrowotne cz I
* Wychowanie zdrowotne cz II
* Wiosenne
* Jesienne
* Zimowe
* Letnie
* Ró¿ne
* Ró¿ne II
* Nades³ane przez @dipsi
* Nades³ane przez @ahawa
* Nades³ane przez @ASIOCZEK
* Nades³ane przez u¿ytkowników
* Wiadomo¶ci ogólne
* Sprawozdanie 1
* Sprawozdanie 2
* Sprawozdanie 3
* Diagnoza nauczyciela
* Program naprawczy
* Sprawozdanie
* Turniej wiedzy
* Prezentacja PPS
* Komentarz
* W skrócie
* Pasowanie na przedszkolaka
* Andrzejki
* Urodziny Kubusia
* Pasowanie na starszaka
* Dzieñ niepodleg³o¶ci
* Pasowanie na przedszkolaka
* Po¿egnanie 5 latków
* Pasowanie
* Po¿egnanie przedszkola
* Po¿egnanie zerówki
* Zakoñczenie roku szkolnego
* Po¿egnanie przedszkola
* Dzieñ nauczyciela
* Po¿egnanie 6 latków
* Dzieñ teatru w przedszkolu
* Dzieñ kobiet
* Zakoñczenie przedszkola
* Ogólnie
* Bajka psychoedukacyjna
* Bajka relaksacyjna
* Bajka terapeutyczna
* Bajka psychoterapeutyczna
* Poznajemy Grecjê
* Zabawy cz I
* Zabawy cz II
* Plan na II - Maluszki
* Plan na II - Starszaki
* Plan na III - Maluszki
* Plan na III - Starszaki
* Plan na IV - Maluszki
* Plan na IV - Starszaki
* Plan na V - Maluszki
* Plan na V - Starszaki
* Prace dzieci
* Plan na VI - Maluszki
* Plan na VI - Starszaki
* Plan na IX - Maluszki
* Plan na IX - Starszaki
* Plan na X - Maluszki
* Plan na X - Starszaki
* Plan na XI - Maluszki
* Plan na XI - Starszaki
* Plan na XII - Starszaki
* Plan na XII - Maluszki
* Plan na I - Starszaki
* Plan na I - Maluszki
* Plan na I
* Plan na II
* Plan na III
* Plan na IV
* Plan na V
* Plan na VI
* Plan na VII
* Plan na XI
* Plan na XII
* Po¿ar w Plastelinkowie
* O królu Tomku i smoku Janku
* Wakacyjna przygoda Plastelinka

Kwestionariusz pytañ dla rodziców
     Kwestionariusz  pytañ  dla  rodzica
 
          Szanowni Pañstwo, kwestionariusz pytañ opracowano celem
uzyskania opinii Pani (Pana) na temat wspó³pracy rodziców
z przedszkolem.
Kwestionariusz pe³ni swoje zadanie wówczas, je¿eli uzyskane
informacje bêd± rzeczowe i prawdziwe.
O takie wypowiedzi serdecznie prosimy.
 
1. Proszê oceniæ w skali od 1 do 5swoje kontakty z przedszkolem
    (gdzie 1 oznacza z³e, a 5 bardzo dobre).
      
              1              2           3           4           5 
 
2. Jak czêsto bywa Pani/Pan  na zebraniach, spotkaniach
    w przedszkolu?
    Proszê zaznaczyæ jedn± wybran± odpowied¼.
 
a)       bardzo czêsto
b)      do¶æ czêsto
c)       do¶æ rzadko
d)      bardzo rzadko
Jakie s± g³ówne przyczyny bardzo rzadkich kontaktów
z przedszkolem?
................................................................................................
 
3. Jak ocenia Pani/Pan  spotkania rodziców organizowane
    w przedszkolu?
    Proszê zaznaczyæ kó³eczkiem odpowiedzi w ka¿dym
    z podanych przyk³adów.
 
    a)   spotkania s± dobrze przygotowane   
                  TAK   NIE
    b)   odbywaj± siê w przyjaznej atmosferze    
                  TAK   NIE
    c)   spotkania s± strat± czasu   
                 TAK   NIE
    d)   podczas spotkañ uzyskujê wiele informacji o przedszkolu   
                   TAK   NIE
e)       jest jeszcze inaczej. Jak? .....................................
 
4. Czy wie Pani/Pan  jakie s± organizowane imprezy w przedszkolu?
 
     TAK      NIE     CZʦCIOWO
 
5. Czy uczestniczy Pani/Pan  aktywnie w imprezach organizowanych
          w przedszkolu?
  
    TAK    NIE     W  NIEKTÓRYCH
 
 
6. Jak ocenia Pani/Pan  swój wp³yw na sprawy przedszkola?
    Proszê oceniæ w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza, ¿e nie mam
    ¿adnego wp³ywu a 5 mam wystarczaj±cy wp³yw.
 
                 2           3           4           5 
 
7. Jak ocenia Pani/Pan  sposób przekazywania rodzicom informacji
    o postêpach dziecka?
       Proszê zaznaczyæ kó³kiem wybran± odpowied¼.
a) informacja o postêpach mojego dziecka jest rzetelna
    i wyczerpuj±ca
b) najczê¶ciej dowiadujê siê jedynie o niedoci±gniêciach
    w postêpach mojego dziecka
c) praktycznie nie jestem informowana (y) o postêpach
     mojego dziecka
d) jest jeszcze inaczej. Jak?.....................................................
 
8. Czy jest Pani/Pan  zadowolona/zadowolony  z wyposa¿enia
    przedszkola  w zabawki i pomoce dydaktyczne?    
           TAK    NIE
    Co nale¿a³oby zmieniæ, zmodernizowaæ? .................................... ....................................................................................................
 
9. Czy ogród przedszkolny zdaniem Pani/Pana  jest bezpieczny
    i dobrze wyposa¿ony w sprzêt do zabaw i  gier?   
         TAK    NIE
    Co nale¿a³oby zmieniæ, zmodernizowaæ?.....................................
    ................................................................................................
 
10. Proszê oceniæ w skali od 1 do 5 aktywno¶æ Rady Rodziców.
    
                  2           3           4           5 
 
11.Jakie jest wspó³dzia³anie Rady Rodziców i przedszkola
     ze ¶rodowiskiem lokalnym?
a)       bardzo dobre         
b)      dobre    
c)       niewystarczaj±ce  
 
12. Jakie zalety ma przedszkole Pani/Pana  dziecka?
      ...........................................................................................
      ...........................................................................................
 
13.Co chcia³aby/chcia³by   Pani/Pan  zmieniæ w przedszkolu
     swojego dziecka?
     ...........................................................................................
     ...........................................................................................
 
14. Je¶li chce Pani/Pan  co¶ dodaæ, proszê zrobiæ to tutaj!
     ..........................................................................................
     ..........................................................................................
 
15. Czy w przedszkolu, do którego uczêszcza Pañstwa dziecko
      wypracowane zosta³y mechanizmy aktywnego w³±czania rodziców
      w pozyskiwanie dodatkowych ¶rodków na rzecz przedszkola?
 
      TAK                      NIE    
 
16. W jakiej dziedzinie mog± Pañstwo pomagaæ przedszkolu?
        (proszê podkre¶liæ)
·        drobne prace remontowe:
-         malarskie,
-         stolarskie,
-         elektryczne,
-         hydrauliczne,
-         inne..........................................................................
·        prace krawieckie,
·        maszynopisanie,
·        ksero,
·        materia³y biurowe, które mog± jeszcze s³u¿yæ do zajêæ
          przedszkolnych,
·        inne materia³y, które mog± byæ wykorzystywane
          do prac z dzieæmi, np. resztki plastiku, tektury itp.,
·        nawi±zywanie kontaktów z placówkami kulturalno-o¶wiatowymi,
             które mog± wzbogaciæ program pracy w przedszkolu,
·        mo¿liwo¶æ nawi±zania kontaktu z osob± lub instytucj± mog±c±
             sponsorowaæ nasz± placówkê,
·        prace spo³eczno-u¿yteczne na rzecz przedszkola (np.: dekoracje,
            kopanie ogrodu, wystêpy itd.),
·        umiejêtno¶æ w zakresie obs³ugi komputera,
·        inne propozycje................................................................... 
 
                  Dziêkujemy za wype³nienie niniejszego kwestionariusza.

Komentarze
#1 | Aguska369 dnia September 12 2010 16:31:28
Ja osobi¶cie wprowadzi³am w tym roku s³oneczka i chmurki dla uczniów - rozdajê je codziennie po zajêciach, a na koniec tygodnia w nagrodê za zebranie 5-ciu s³oneczek dostaj± odemnie nagrodê w postaci naklejek, które sami sobie wybieraj± i przyklejaj± na ok³adkê w zeszycie Smile

Dodaj komentarz
Zaloguj siê, aby móc dodaæ komentarz.

Logowanie
Nazwa u¿ytkownika

Has³o



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj siê

Nie mo¿esz siê zalogowaæ?
Popro¶ o nowe has³o

Prawo

Ksiêgarenka
Ksi±¿ki pedagogiczne
Czasopisma pedagogiczne

Relaks
* Strona 1

Aktualnie online
» Go¶ci online: 9

» U¿ytkowników online: 0

» £±cznie u¿ytkowników: 59,844
» Najnowszy u¿ytkownik: Agnieszka Swistak

  91,939,166 Unikalnych wizyt